vladdes

Direktlänk till inlägg 29 december 2013

Sömnlös natt

Av Vladislava Rakhmatulina - 29 december 2013 08:28

Tjatjaaa

Har varit vaken nästan hela natten, fast vid halv 5 så somnade jag, men icke fick jag mycket sömn för att jag vaknade sedan 7 & kunde inte somna om, nu ligger jag här, o bloggar, how normal?
Haha nej men idag ska jag träffa Hanna, vi får nog se vad vi ska hitta på!

Som jag skrev i inlägget igår kväll så ska ju jag & charlie till stockholm imorgon, hoppas verkligen inte mellandagsrean är slut, har ju inte hunnit fynda något ju haha!
Nej men det ska bli kul att träffa honom imorgon, sist va i Måndags förra veckan skulle jag tro ..

Chaio

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vladislava Rakhmatulina - 9 januari 2014 13:31

Jag har länge funderat på att byta bloggportal men det har liksom inte blivit av för tycker att bloggplatsen är en enkel portal för nybörjare, allt finns liksom på plats och man hittar allt väldigt lätt. Men jag vill prova på något nytt, så jag byte...

Av Vladislava Rakhmatulina - 9 januari 2014 13:13

Dag 2 - mina rädslor 1. Att gå själv ute när det är mörkt är typ det värsta som finns, så sjukt läskigt 2. Spindlar och massor av andra insekter är sjuuukt vidrigt 3. BLOD 4. Våldtäksmän 5. Skogen är as vidrig Det är typ dom jag kom på, fi...

Av Vladislava Rakhmatulina - 8 januari 2014 21:43


Tänkte göra första dagen på "30 dagars utmaningen" eller vad man ska säga Dag 1: en bild på dig + 10 fakta 1. Jag HATAR blod såså mycket, kan verkligen inte se de för de är så vidrigt 2. Kan inte se filmer som SAW eller liknande 3. Jag älskar m...

Av Vladislava Rakhmatulina - 7 januari 2014 18:12


Hejsvejs! Mitt så kallade "nyårslöfte" har väl gått sådär, försöker blogga varje dag men antingen glömmer jag, har fullt upp eller bara ingen ork helt enkelt Men jag ska försöka bättra mig igenom bilden nedanför, den ska jag försöka följa nu i 30...

Av Vladislava Rakhmatulina - 1 januari 2014 15:11

Helloo Första dagen av 2014 spenderas i sängen haha, jag vaknade klockan 2 typ helt död Har funderat på om jag också ska va lite mainstream o skaffa ett eller flera nyårslöften Några ex som jag kom på va inte äta godis på hela året, va nyttigar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards