vladdes

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Vladislava Rakhmatulina - 1 januari 2014 15:11

Helloo

Första dagen av 2014 spenderas i sängen haha, jag vaknade klockan 2 typ helt död
Har funderat på om jag också ska va lite mainstream o skaffa ett eller flera nyårslöften
Några ex som jag kom på va inte äta godis på hela året, va nyttigare, börja träna, inte köpa lika mycket kläder osv
Fast asså inget av de där kommer gå, godis måste jag typ ha, såå gott, nyttigare skulle jag förmodligen inte heller lyckas med & inte träning eftersom jag orkar knappt gå hem från skolan fast jag bor 15 min därifrån
Köpa kläder måste jag ju, fast kanske inte måste men asså det är kul att få in nya saker i garderoben nån gång ibland
Så kom jag fram till att jag kan försöka satsa på bloggningen, slänga in ett par inlägg om dagen, den tanken var ganska rimlig då jag inte simmar i hav med läxor
Men försöka kan jag alltid

Chaio

Av Vladislava Rakhmatulina - 1 januari 2014 02:13

GOTT NYTT ÅR !!!

Sinnes va 2013 har gått snabbt, för det mesta har allt varit bra. I början av året gick allt upp och ner, verkligen.
Sen vart det mycket bättre & jag älskade livet
Sommaren var allra bäst, sommarkvällar, bad, vänner, mat och värme, ta mig tillbaka..
Jag hoppas verkligen 2014 kommer med massa nya spännande möjligheter, vill verkligen försöka satsa på skolan & betygen, men det är svårt för när väl skolan börjar skiter man bara o är allämnt yolo typ

Min älskade pojk kom förbi och överraskade mig helt spontant, världens bästa är han ??

Chaio

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards